ارور e23 ظرفشویی بوش - 66479090 خدمات تخصصی بوش

علت ارور 23 ظرفشویی بوش چیست؟

ارور f 23 یا e23 ظرفشویی بوش مربوط به سیستم تخلیه دستگاه می باشد. این ایراد می تواند مربوط به مسدود بودن مسیر تخلیه ، گیر کردن چیزی در پمپ و یا سوخته بودن پمپ تخلیه باشد. در صورتی که ظرفشویی بوش شما این ارور را بر روی نمایشگر خود نشان می دهد کافیست مراحلی که در ادامه این مطلب قید شده انجام دهید و در صورت برطرف نشدن ارور با تکنسین فنی تماس بگیرید.

فیلتر و مجرای تخلیه را بررسی کنید: اولین اقدامی که میتوانید برای رفع این ارور انجام دهید بررسی فیلتر ظرفشویی می باشد. در صورتی که جسمی داخل پمپ گیر کرده باشد (مانند هسته میوه یا خرده شیشه شکسته) ممکن است آسیب جدی به پمپ وارد شود، همچنین مسدود بودن مسیر تخلیه (شلنگ دستگاه یا لوله فاضلاب) دلیل دیگری است که منجر به بروز ارور23 ظرفشویی بوش می شود.

ریست دستگاه: بهتر است قبل از مراجعه تکنسین دستگاه را یک مرتبه ریست کرده (معمولا با نگه داشتن دکمه استارت) و بگذارید مجدد کار کند. در صورت بروز مجدد خطا با تکنسین فنی مشورت کنید.

در نظر داشته باشید با توجه به حساس بودن قطعات الکترونیکی و برد دستگاه های بوش، لازم است از اصلی بودن قطعات یدکی ظرفشویی بوش (در صورت نیاز به تعویض قطعه) مطمئن شوید. در این باره می توانید با کاراسرویس مشورت کنید:

ثبت درخواست خدمات

پیج اینستاگرام ما

تماس با ما: 09128201034 - 02166479090

به اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید